Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

20408 w 647

   В 2019 році відділом захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області здійснено 131 перевірку суб’єктів господарювання: 42 планових – згідно річного плану та 89 позапланових – згідно звернень громадян, з них – 2 перевірки комплексні.

   Під час проведення перевірок у 43 суб’єктів господарювання виявлено порушення вимог законодавства про захист споживачів.
   Під час проведення перевірок перевірено якість та безпеку продукції (робіт, послуг) на загальну суму 189,6 тис. грн., з них, на загальну суму 66,1 тис. грн., забраковано та знято з реалізації через відсутність документів, що засвідчують якість та безпеку товарів (робіт, послуг), а також через відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар та через вичерпаний термін придатності.
   За виявлені порушення, притягнуто до адміністративної відповідальності 43 особи з накладенням штрафів на суму 7,3 тис. грн., а до 30 суб’єктів господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення на загальну суму 18,8 тис. грн.
Видано 43 приписи про припинення порушень прав споживачів згідно ч.1 п.1 ст.26 Закону України «Про захист прав споживачів» та 189 разів було припинено реалізацію продукції.
   Протягом звітного періоду відділом захисту споживачів одержано 555 звернень громадян, з них: 153 – надійшло письмово, 339 – прийнято спеціалістами на особистому прийомі, 53 – з урядової «гарячої лінії» та 10 повторних звернень.
   Розглянуто 570 звернень громадян, з урахуванням звернень споживачів, які надійшли в кінці грудня 2018 року. Із 570 розглянутих звернень – 389 за результатами розгляду вирішені (задоволені) на користь споживачів, що становить 68 % від розглянутих звернень громадян. В результаті розгляду звернень споживачам було повернуто коштів на суму 654,3 тис. грн., а також проведені обміни товару та гарантійні ремонти складної електропобутової техніки.
   Спеціалістами відділу за звітний період надано 970 юридичних консультацій, з них: 339 – усних та 631 – письмову.
   Найбільше зверталися громадяни з питаннями щодо неналежної якості непродовольчих товарів та надання послуг, а саме:
непродовольчих товарів: мобільних телефонів, електропобутових товарів, одягу та взуття;
надання житлово-комунальних послуг, транспортних послуг, послуг з виготовлення та встановлення металопластикових конструкцій, з виготовлення меблів.
   Крім того, відділом отримано 53 звернення громадян щодо порушень прав споживачів при реалізації продовольчих товарів і надання послуг у сфері ресторанного господарства та 277 звернень громадян щодо порушення законодавства про захист прав споживачів при реалізації непродовольчих товарів і купівлі товарів через Інтернет - магазини.
   За звітний період відділом захисту споживачів досліджено 400 рекламоносіїв щодо дотримання вимог Закону України «Про рекламу», з них: 316 – у сфері зовнішньої реклами, 20 – у сфері внутрішньої реклами, 42 – в друкованих ЗМІ та 22 – на транспорті. Всього у сфері реклами виявлено 16 порушень, з них: 11 – у сфері зовнішньої реклами та 5 – у сфері внутрішньої реклами. За виявлені порушення до 15 суб’єктів господарювання застосовані штрафні стягнення на загальну суму 15,6 тис. грн.
Велика увага в відділі приділяється просвітницькій роботі та висвітленню результатів роботи у ЗМІ. Спеціалісти відділу брали участь у заходах за участю громадськості Хмельницької області та висвітлювали у ЗМІ – основні положення законодавства про захист прав споживачів. Протягом звітного періоду здійснено 51 виступ та публікацій, теле – і радіотрансляцій з наданням роз’яснень законодавства про захист прав споживачів.

Валерій Луцюк, начальник відділу захисту споживачів

сайт зроблено в adgrafics