Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

novaposhta

   Повідомляємо споживачам, що огляд відправлення потрібно здійснювати в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
   Під час огляду відправлення дотримуйтесь рекомендацій співробітника ТОВ «Нова пошта».

   За наявності претензій до стану/вмісту відправлення потрібно скласти Акт приймання-передачі та Претензію.
   Під час оформлення відправлення, потрібно забезпечити його надійне пакування. З усіх питань пакування (доцільності використання, підбору виду упаковки для певного типу відправлення тощо), зверніться за консультацією до співробітника ТОВ «Нова пошта».
   Під час оформлення експрес-накладної потрібно зазначати реальну вартість відправлення.
   Причини, за яких можлива відмова у виплаті компенсації:
1. Оформлення Акту приймання-передачі не в момент отримання відправлення.
2. Оформлення Акту приймання-передачі не в присутності співробітника ТОВ «Нова пошта».
3. Відсутність в Акті приймання-передачі інформації про пошкодження / деформацію / цілісність / недостачу вмісту відправлення.
4. Оформлення Претензії без складання Акту приймання-передачі.
5. Якщо це запит на відшкодування моральної шкоди.
6. Інші причини.
   Шановні споживачі! Пам’ятайте, що в асортименті ТОВ «Нова пошта» є всі види необхідної упаковки для забезпечення цілісного транспортування кожного відправлення.
   У разі недотримання правил надання сервісу, відправлення не підлягає поверненню та не відшкодовуються збитки. За більш детальною інформацією споживачі можуть звернутися до ТОВ «Нова пошта».

сайт зроблено в adgrafics