Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

Споживачі повинні знати, що: — для надання послуг таксі перевізники, автомобільні самозайняті перевізники повинні мати зареєстровані відповідно до законодавства транспортні засоби, відповідну ліцензію і ліцензійну картку на кожний автомобіль, обладнаний відповідно до встановлених технічних вимог;

- у разі замовлення послуг таксі за допомогою дистанційних засобів зв’язку укладається договір між суб’єктом господарювання та особою, що замовляє перевезення. У разі замовлення послуги таксі необхідно визначити час і місце (адреса) подачі транспортного засобу, кінцевий пункт маршруту (за бажанням замовника послуги), час доставки у кінцевий пункт (за бажанням замовника послуги), контактний телефон замовника послуги, вартість послуги з перевезення (за бажанням замовника послуги), інші основні характеристики обслуговування (за погодженням сторін);
- про порушення умов договору, що призвело до неможливості надання або отримання послуги таксі в обумовлений строк, суб’єкт господарювання, замовник послуг повідомляє в обов’язковому порядку іншій стороні. Якщо замовлення послуги перевезення на таксі прийнято пізніше ніж за 30 хвилин до визначеного часу його виконання і суб’єкт господарювання не має можливості забезпечити виконання замовлення, він зобов’язаний попередити про це замовника послуги не пізніше ніж за 30 хвилин до визначеного часу подачі транспортного засобу, а в разі, коли час від прийняття замовлення до його виконання становить менш як 30 хвилин, – негайно;
- послуги з перевезення на замовлення не можуть надаватися на стоянках таксі та на шляху проходження транспортного засобу особам, з яким не було попередньої домовленості про надання послуги;
- вартість послуги визначається за попередньою домовленістю між замовником послуги та суб’єктом господарювання або перевізником та може бути подобова, погодинна та/або по кілометрова; — розрахунки за послуги таксі проводяться після закінчення перевезення. На вимогу пасажира йому видається чек відповідно до оплаченої вартості проїзду;
- суб’єкт господарювання повинен повідомити замовникові послуг ( на його вимогу) про своє найменування та місцезнаходження; адресу та номер телефону, за якими приймаються претензії щодо неналежного рівня обслуговування; основні характеристики послуги (час подачі транспортного засобу, модель, номерний знак тощо); ціну послуги та/або тариф на проїзд, включаючи плату за подачу транспортного засобу, умови оплати послуги; порядок розірвання договору;
- у салоні таксі дозволяється перевозити речі, які вільно проходять через дверні отвори автомобіля (без зняття обмежників), не псують і не забруднюють салон, не заважають водієві керувати автомобілем і користуватися дзеркалом заднього виду. У багажному відділені таксі дозволяється перевезення вантажу, загальна вага якого не перевищує передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, за умови вільного закриття та/або відкриття кришки багажника. Послуги таксі надаються громадянам у порядку черги на стоянках таксі та на шляху прямування, а також на замовлення (звичайне, термінове, нічне, усне, письмове чи по телефону);
- кількість пасажирів, що перевозиться у транспортному засобі, не повинна перевищувати його пасажиромісткість;
- право на позачергове перевезення на таксі надається вагітним жінкам, інвалідам, пасажирам з дітьми дошкільного віку та особам похилого віку; — у разі одночасного перевезення кількох пасажирів сума, що підлягає сплаті з них, розраховується шляхом поділу загальної суми вартості проїзду на кількість пасажирів пропорційно відстані поїздки кожного. У разі зупинки таксі в дорозі з вини водія час простою пасажирами не оплачується; — водій таксі несе відповідно до закону відповідальність за псування або втрату прийнятого для перевезення багажу.

сайт зроблено в adgrafics