Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

Коли ви заправляєте машину пальним, обов’язково потрібно взяти чек або інший розрахунковий документ, який підтверджує факт заправки.
Якщо вашу машину заправили неякісним пальним і вона вийшла з ладу, перш за все необхідно викликати евакуатор або самостійно доставити її на станцію техобслуговування. Чек або інший розрахунковий документ за послуги, надані евакуатором, потрібно зберегти.

- Якщо автомобіль на гарантії і проходить техобслуговування відповідно до сервісної книги, інструкції по експлуатації або гарантійного договору, то його необхідно транспортувати на станцію техобслуговування, яка його обслуговує відповідно до умов договору купівлі автомобіля або відповідно до вищевказаних документів.
Згідно з Правилами надання послуг з техобслуговування і ремонту автомобілів до виконавця робіт потрібно письмово звернутися, аби там машину оглянули та відремонтували. Натомість у нього потрібно отримати відповідні документи.
- Якщо у висновках експерта буде зазначено, що несправність автомобіля виникла через використання неякісного палива, необхідно звернутися до продавця з вимогою провести експертизу. Це потрібно зробити, оскільки придбаний вами бензин має ознаки істотного недоліку. Протягом трьох днів після отримання письмової згоди від споживача продавець палива повинен організувати проведення його експертизи за власний рахунок. Якщо експертиза покаже, що машина зламалася через те, що споживач порушив правила використання, зберігання чи транспортування бензину або з якихось інших причин, тоді вимоги споживача не будуть задоволенні. У такому випадку вам потрібно буде відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи. Оскаржити висновки експертизи можна у суді.
- У разі, якщо продавець бензину погоджується з висновками експертизи, він, відповідно до Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, на підставі вашої письмової заяви зобов’язаний повернути гроші за бензин і відшкодувати витрати на ремонт машини, послуги евакуатора та інші виплати, які вам довелося понести. Заяву потрібно подати у двох примірниках. Один примірник повертають вам з відміткою продавця/виробника про дату прийняття заяви, прізвищем, ініціалами та посадою працівника, який прийняв заяву. Другий – залишається у продавця/виробника. Якщо він відмовляється прийняти звернення, їх необхідно відправити рекомендованим листом поштою. Якщо продавець бензину не виконує вимоги споживача, за захистом своїх прав потрібно звертатися за адресою: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, м.Хмельницький, вул.Шевченка, 53, 29000, тел.65-07-34, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або до суду.
Порядок дій у випадку, якщо вас заправили неякісним пальним:
• - Перевірити наявність чеку.
• - Викликати евакуатор.
• - Транспортувати авто на станцію техобслуговування для проведення експертизи автомобіля.
• - Якщо експертиза показала, що автомобіль зламався через неякісний бензин, продавець повинен провести експертизу палива за власний рахунок.
• - Звернутися з письмовою заявою до продавця бензину з вимогою відшкодувати завдані збитки, якщо експертиза показала, що паливо виявилося неякісним.
• - У разі відмови відшкодовувати збитки звертатися до Держпродспоживслужби або до суду.
Після огляду та ремонту автомобіля на станції техобслуговування необхідно взяти наступні документи:
• - наряд-замовлення
• - акт передання-прийняття автомобіля, його складових для надання послуг з техобслуговування і ремонту автомобіля та його запчастин
• - гарантійний талон автомобіля, його запчастин
• - розрахунковий документ про сплату за виконанні роботи і надані послуги.

сайт зроблено в adgrafics