Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

660d00ee2acae2f0e163e0f0d4006e1c

Ювелірні вироби належної якості повернути в магазин не можна, якщо тільки продавець не піде вам назустріч. При цьому ви не маєте законних підстав вимагати повернення своїх грошей. У постійних клієнтів таких проблем зазвичай не виникає. Інша справа, коли у якісного на перший погляд виробу в процесі повсякденного використання виявляється прихований дефект, наприклад випадання і втрата дорогоцінного каменю або частини золотої прикраси.

Відповідно до вимог ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», можна вимагати заміни виробу на аналогічний належної якості, відповідного зменшення ціни, безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення, але лише в тому випадку, якщо буде доведено, що недолік виробничого характеру. Тобто якщо людина нешанобливо користувалася виробом або за необережністю дитина пошкодила виріб, то закон захистить скоріше права продавця і зіграє проти споживача.

При виявленні дефекту слід звернути увагу на гарантійний строк: протягом 6 місяців при виявленні недоліку споживач може пред’явити претензії продавцю. Споживач має довести, що йому продали товар неякісний. Встановити це можливо шляхом проведення експертизи за письмовою заявою споживача до  суб’єкта господарювання, у якого придбавався даний виріб. Суб’єкт господарювання має організувати проведення експертизи протягом 3-х днів з дня отримання заяви від споживача. Оплата за експертизу належить суб’єкту господарювання, але якщо експертиза доведе вину споживача, а не виробничий недолік, то споживач повертає кошти за експертизу суб’єкту господарювання.

Строк повернення прикрас може встановлювати виробник. В цьому випадку вже продавець повинен доводити, що дефект виник після продажу, зі споживача ця необхідність знімається. Якщо гарантійний строк не встановлений, а на товарі вказаний строк служби товару, і в цей період виявився дефект, виробник також повинен безкоштовно його усунути. Строк служби ювелірних виробів в багатьох випадках не вказується виробниками, в таких випадках він має не перевищувати 10 років.

Право встановлювати гарантійний строк є і в продавця, однак він не повинен бути меншим того ж строку від виробника. По цій причині при купівлі ювелірних виробів потрібно уточнити в продавця строк гарантії, вказаної виробником.     

Відповідно до правил продажу окремих видів товарів, продавець зобов'язаний забезпечити належні умови торгівлі і можливість правильного вибору покупцями товарів.
         

І врешті решт, щоб уникнути зайвих грошових витрат та витрат часу і не вдаватися в уточнення чи повертаються ювелірні вироби, будьте уважні при купівлі виробів у магазині.

сайт зроблено в adgrafics