Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

Звичайно, не можна не погодитися, що купувати товари через Інтернет – магазини дуже зручно. Але тут поряд з перевагами є і низка недоліків.Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», справний товар, який за будь-яких причин не підійшов покупцеві, можна повернути протягом 14 днів з дня доставки та оплати кур'єру. Для повернення необхідно звернутися в офіс Інтернет – магазину з товаром, гарантійним талоном, чеком, написати заяву і отримати гроші. Обміняти товар на аналогічний або інший за такою ж вартості або дорожче (з доплатою) цілком можливо: для цього потрібно пройти описану процедуру повернення товару, а потім оформити покупку нового. Але, якщо упаковка пошкоджена, повернути товар у магазин складно, хоча можливо (хай і зі скандалом).

Набагато менше шансів повернути покупку, якщо упаковку (або її частину) втратили чи просто викинули. Щоб уникнути подібних ситуацій необхідно зберігати упаковку від купленого товару мінімум 14 днів після оформлення покупки, а ще краще – протягом усього терміну дії гарантії.

Що ж робити, якщо товар неякісний? Факт несправності не є підставою для повернення товару (за винятком випадків, коли несправність виявлена в момент передачі товару). Право на ремонт у клієнта зберігається в будь – якому випадку (незалежно від факту перевірки), так само як і право на повернення товару, який ремонту не підлягає.

Відповідно до Закону, несправний товар повинен бути доставлений в сервісний центр, де його зобов'язані досліджувати і усунути несправності. У разі виявлення істотних недоліків товару, в тому числі його повної несправності, яка виникла з вини виробника, покупець має право вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми. Після отримання висновку сервісного центру про те, що пристрій не підлягає ремонту або тривалість робіт сервісу перевищить 14 днів, товар можна повернути в Інтернет – магазин. Втім, і тут покупця чекає каверза. Нерідкі ситуації, коли товар ремонтують, після чого він знову і знову ламається, його знову і знову ремонтують, не надаючи висновку про неможливість повністю усунути поломку. У такій ситуації потрібно не соромитися звернутися в магазин, пред'явивши всі акти сервісного центру про ремонти, і зажадати заміни товару або повернення грошей. Головне, щоб у висновках сервіс не вказав причиною поломки «неправильну експлуатацію товару споживачем».Багато онлайн – магазинів на своїх сторінках в мережі стверджують, що товар не можна повернути або обміняти, якщо він експлуатувався. Однак така вимога торговців незаконна. Повернути або обміняти несправний товар, який, природно, вже використовувався, можна. Для цього у покупця повинні бути необхідні документи (чек, гарантійний талон, інструкція), комплектуючі (наприклад, блок живлення, батарея, навушники, т. д.), а також укладення сервісного центру. І ще доведеться знайти картонну коробку (упаковку) –  це один з основних козирів у боротьбі магазина проти споживача. Отже, пам’ятайте, перед укладенням договору продавець зобов'язаний надати споживачеві наступну інформацію:

  • найменування продавця, його місцезнаходження та порядок прийняття претензій;
  • основні характеристики продукції;
  • ціна, включаючи плату за доставку та умови оплати;
  • гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи ремонтом продукції, та деякі інші дані.

Факт надання такої інформації повинен бути підтверджений письмово або за допомогою електронного повідомлення. Тобто, обравши товар, відвідувач переходить на сторінку сайту, де розміщено бланк замовлення на доставку товару. Форму такого бланка кожен магазин розробляє самостійно. При цьому слід врахувати, що заповнене, надіслане продавцю і підтверджене ним замовлення виконуватиме функції договору між продавцем (магазином) та покупцем (відвідувачем) і матиме юридичні наслідки. Якщо сайт продавця замість конкретної адреси вказує, що претензії споживачів спрямовуються на абонентську скриню таку – то, з таким продавцем краще не зв'язуватися, адже така інформація про суб'єкта господарювання більше схожа на "шукай вітру в полі". А документом, який підтверджує факт покупки в Інтернет – магазині, може стати лише чек або накладна з усіма необхідними реквізитами. Ну і, зрозуміло, потрібно вимагати гарантійний талон, оформлений належним чином. При відсутності названих документів про реалізацію своїх прав споживача на якісний товар доведеться забути.

сайт зроблено в adgrafics