Телефон гарячої лінії: (0382) 650734
Телефон гарячої лінії Держпродспоживслужби: (044) 3647780, (050) 2300428

but vs

but up

but zs

ses1

ZG

Додаток до листа банер

Scrbanhot 1

 

У 2016 році Відділом контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області здійснено 98 позапланових перевірок суб’єктів господарювання згідно звернень громадян та інших юридичних осіб, з них - 36 перевірок проведено за участю інших державних органів і громадських організацій.

          Під час проведення позапланових перевірок у 20 суб’єктів господарювання виявлено порушення вимог законодавства про захист споживачів.         

          Протягом звітного періоду під час розгляду звернень громадян Відділом перевірено безпеку продукції (робіт, послуг) на загальну суму 1223,712 тис. грн., з них, на загальну суму 18,993 тис. грн., забраковано та знято з реалізації через відсутність документів, що засвідчують якість та безпеку товарів (робіт, послуг) та через відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації по товар.

          Всього за 2016 рік, за виявлені під час проведення позапланових перевірок порушення, притягнуто до адміністративної відповідальності 20 осіб з накладенням штрафів на суму 2,516 тис. грн., а до 4 суб’єктів господарювання  застосовані адміністративно-господарські стягнення на загальну суму 8,965 тис. грн.

Відділом протягом даного періоду часу видано 20 приписів про припинення порушень прав споживачів згідно ч.1 п.1 ст.26 Закону України “Про захист прав споживачів”.

          У 2016 році Відділом досліджено 480 рекламоносіїв щодо дотримання вимог Закону України „Про рекламу”, з них: 372 - у сфері зовнішньої реклами, 56 - в друкованих ЗМІ та 23 - на транспорті. Всього за звітний період у сфері реклами виявлено три порушення. До двох суб’єктів господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення на загальну суму 1,990 тис. грн.

Згідно плану перевірок з ринкового нагляду, Відділом ринкового та метрологічного нагляду Управління захисту споживачів Головного Управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області за 2016 рік проведено 50 планових виїзних перевірки характеристик продукції у її розповсюджувачів та 9 позапланових перевірок, відповідно до Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" на підставі повідомлення про продукцію, що не відповідає встановленим вимогам та/або становить серйозний ризик.

 Під час здійснення перевірок характеристик продукції: дитячого одягу та взуття; ігр та іграшок дитячих; обладнання електричного та електронного; ламп побутового використання та світильників; текстильних волокон та текстильних виробів, відділом ринкового та метрологічного нагляду за 2016 рік перевірено 1257 одиниць продукції, з яких 684 одиниць продукції не відповідають вимогам Технічних регламентів.

За результатами перевірок суб'єктам господарювання видано 59 Рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів щодо обмеження надання продукції на ринку шляхом: приведення продукції у відповідність із встановленими вимогами, усунення формальної невідповідності, тимчасової заборони надання продукції на ринку.

За розповсюдження продукції, що не відповідає вимогам Технічних регламентів до суб'єктів господарювання застосовано штрафні санкції, згідно Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" в сумі 51,85тис.грн.

Протягом 2016 року Управлінням захисту споживачів одержано 453 заяви, скарги та пропозиції, з них 194 надійшло письмово, 225 прийнято спеціалістами управління на особистому прийомі, 34 - з урядової „гарячої лінії”.

Із 445 розглянутих звернень, 323 звернення за результатами розгляду вирішені (задоволені) на користь споживачів, що становить 73 % від розглянутих звернень громадян. В результаті розгляду звернень споживачам було повернуто коштів на суму 108,031 тис. грн.

У 2016 році до Управління захисту споживачів звернулося 225 споживачів. Кожному споживачу надана консультація на питання, з якими вони звернулися та роз’яснені вимоги чинного законодавства про захист прав споживачів. Управлінням захисту споживачів надано 315 письмових юридичних консультацій.

          Управлінням за 2016 рік отримано 176 звернень, з них: 34 - щодо житлово-комунальних послуг та 3 - щодо фінансових  та банківських послуг.

          Велика увага в Управлінні приділяється просвітницькій роботі та висвітленню результатів роботи у ЗМІ. За 2016 рік спеціалісти Управління брали участь у заходах за участю громадськості Хмельницької області та висвітлювали у ЗМІ - пресі та на сайті Управління основні положення законодавства про захист прав споживачів. Протягом звітного періоду здійснено 81 виступ з наданням роз’яснень законодавства про захист прав споживачів.

сайт зроблено в adgrafics